Home / Články / Jak zákazníci přicházejí o iluze a gastrostánky o zákazníky

Jak zákazníci přicházejí o iluze a gastrostánky o zákazníky

Stává se ze mě plnokrevná vesničanka. Ovšem pracovní a jiné povinnosti velí jezdit pravidelně do Prahy. Udělala jsem si z výletů do města rituál. Když už tam musím, alespoň si skočím na snídani,  oběd nebo kávu.

Nejčastěji jezdím do pražského Břevnova a v dopoledních hodinách zde není moc na výběr, kde si posedět. Uvítala jsem, že na Břevnovské ulici  otevřeli celkem slušně vypadající nekuřáckou kavárnu se sympatickým názvem BRUNO. Téměř každá moje expedice zde končila. Zákusky tu mají krásné, ale na můj vkus dost sladké. Ustálila jsem svůj výběr na kapučínu s lehkým tvarohovým dortem s broskvemi. Podávají zde Lavazzu. Sice to není moje favoritka, ale majitel umí celkem slušné kapučíno a hlavně se mi na něj nesnaží sypat skořici ani čokoládu. Nicméně ho podezřívám, že barista nebude, protože jeho kávička je dost často poněkud rozbryndaná.

Po delší době jsem opět vyrazila do Břevnova a tentokrát do Bruna směřovala i obchodní jednání. Objednala jsem si svou oblíbenou kombinaci. Obsluhující slečna přede mne postavila tácek s objednávkou. Moje radost trvala jen do prvního ochutnání. Když pominu skořicový posyp na kapučínu a to, že mléčná pěna nebyla  tak jemná jako jindy (taková jarová), nemohu se smířit s tím, že tentokrát ani tvarohový dortík nebyl tak lahodný. První sousto piškotu dalo poznat, že už v lednici má své nejlepší dny za sebou a lžička tvarohu první domněnku jen potvrdila. Na další degustaci mě přešla chuť.

Vrátila jsem s komentářem zákusek v celé své „kráse“ servírce a vyžádala účet. Překvapivě se na účtu objevil i reklamovaný zákusek. Dort prý ráno krájela a je naprosto čerstvý. Na mou otázku, zda to myslí vážně, odpověděla, že mi ho prostě naúčtovat musí.

Nejde o moc. Pouze o 38 korun. Jakkoliv její pohnutky chápu, své peníze už zde neutratím.

 

Just for test

 

 

About Marion

Jsem velká milovnice jídla a dost neskromně si o sobě myslím, že umím i dobře vařit. Velmi ráda občas zajdu do restaurace a očekávám, že budu hýčkána jejím personálem. Svoji spokojenost dokáži ocenit slušným spropitným a šířením pozitivní recenze. Jsem vděčná za tipy na dobré jídlo a vstřícný personál. Proto ráda přispívám také svými tipy do Gastrokritika. Host má být za své peníze s úctou a péčí "obsloužen". A pokud tomu tak je nebo není, lidé by to měli vědět.

Zaujal vás tento článek? Máte k němu co říct? Napište...